onsdag den 14. januar 2009

Hverdagen rammer

Og, det er slet ikke nogen dårlig ting. Jeg har efterhånden styr på en masse af de ting man ligesom skal have styr på. Deres online studiemiljø har langsomt vundet indpas i min bevidsthed, og jeg deltog igen i dag - enddog aktivt - i undervisningen.

Jeg benyttede mig fortsat af en taxa for at komme derud, men jeg synes det var rimelig legalt at gøre det. Jeg havde sovet virkelig ringe, efter at jeg havde brugt lidt af mine penge på øl. Ikke noget uforsvarligt, bare to øl med mine nye roomies. De gik endda videre og fik en masse mere øl, hvor jeg tog hjem og forsøgte at sove.

Undervisningen var kanon, men jeg vil i fremtidige indlæg komme lidt ind på de fag jeg har.

Jeg fik benyttet chancen til at tage nogle billeder af Bukit Timah Campus, så i kan se hvor det er, at jeg studerer. De er tilgængelige igennem linket til højre.

I aften skal næsten samtlige udvekslingsstuderende jeg har snakket med ud og drikke sig i hegnet. Dette er optimalt, idet jeg først har undervisning kl. 12:00 om torsdagen.

Hav det godt indtil næste gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar