fredag den 9. januar 2009

Good night Denmark

Så tror jeg roligt jeg kan sige, at det er lige op over. I morgen kl. 07:30 henter den lokale helt, Martin, mig og min moder ude foran Kirsebærvangen 69.

Søvn? Nej tak, det er da noget de gamle bruger. Det er ikke min plan at sove ret meget i nat, omkring 3 timer er målsætningen. På den måde håber jeg på, at jeg kan blunde en smule undervejs i flyveren, så jeg ikke er helt ødelagt når jeg lander i Singapore kl. 06:00 om morgenen. Der har jeg jo hele dagen foran mig.

Planen ved ankomst er, at jeg hurtigst muligt finder frem til toget ind mod centrum. Her vil jeg så stå af på en station ved navn Bugis, hvor jeg har bestilt og betalt for et hotelværelse lige i nærheden af. Jeg valgte at tage 2 dage på hotellet, selvom mit housing i realiteten starter mandag. Så har jeg da god tid til lige at finde mig til rette. Når jeg har fået sat min baggage af der, så vil jeg sætte retningen imod et stort marked med elektroniske goder. Markedet hedder Funam. Her håber jeg på at finde et relativt godt digitalkamera, som jeg kan underholde mig med resten af dagen.

Jeg aflægger formentlig også universitetsområdet og mit kommende housing et lille besøg i løbet af søndagen, inden jeg højest sandsynlig falder om i min seng.

Jeg glæder mig til, at jeg kan skrive til jer alle sammen fra Singapore.

Kan I nu have det rigtig godt alle sammen så længe jeg er væk :)

2 kommentarer:

  1. Puha, så skal man ud og flyve langt, glad for det ikke er mine 2+ meter, som skal sidde hele den lange tur derned. Jeg ville aldrig få sovet, mens man sad klemt på de små flysæder...

    Funam, er det kun der tænker "sjov-mad"? Hvis der er sjov mad, så SKAL du tage et billede. Det ville fandme være klasse! Så se nu at købe et ordenligt kamera, så billederne bliver ordenlige! Du skal ikke overgive dig til de sampel kameraer du snakkede om i foregående post!

    God tur, godspeed!
    Forresten jeg har valgt at din sidste post eller eventuel bog skal have titlen: "There and back again by Jimmie Bøllingtoft"

    SvarSlet
  2. Haha, det vil jeg kraftigt overveje Dennis :) Tak for din hilsen

    SvarSlet