torsdag den 15. januar 2009

Destination Indonesia

Velkommen tilbage kære læser,

Gårsdagens eskapader var mildest talt vellykkede. Alle drinks kostede lige godt 11 kr., og jeg åbnede naturligvis ballet med en kande Jim Beam og Cola for 40 kr. Måske det her burde nævnes, at alle damer fik gratis drinks. Det vrimlede med udveksslingsstuderende på klubben ved navm Dbl 0 og stemningen var helt i top. Jeg glæder mig allerede til næste onsdag, hvor det hele formentlig gentager sig endnu en gang.

Selve stedet tog os ret lang tid at finde. Min roomie havde været der en gang før, men han var langt fra sikker på hvor det mere præcist lå. Vi gik igennem et bardistrikt som virkelig sparkede røv, jeg tror jeg tager nogle billeder af det i aften, hvor jeg skal et smut derned sammen med nogle af de andre studerende til et par drinks, ikke noget vildt.

Samtidigt er det så småt på plads, at jeg i weekenden tager et smut til indonesiens strande, hvor jeg sammen med mine roomies skal slappe helt af, og muligvis studere en smule. Vi tager nok af sted op af fredagen, og så skal vi være hjemme igen i løbet af søndagen.

Nu skal jeg ned på det lokale food court og spise mig mæt for godt 8 kr., så det er jo lige til at overkomme :)

2 kommentarer:

  1. Send noget af alt det billige mad hjem til Danmark! We'll live like kings! Kings I tell ya!

    Alternativt kunne man starte en Facebook-gruppe kaldet "Indfør Singaporeanske priser i Danmark - NU!!!!1"

    SvarSlet
  2. Hehe, jeg tror lidt at hele besparelsen ville ryge undervejs på turen hjem :)

    Facebook gruppen er dog sikkert en mulighed.

    SvarSlet