mandag den 4. maj 2009

At lære er at leve

Eller noget i den stil. Det var i hvert fald således, at det så ud i løbet af forrige uge, da jeg sad og læste op til eksamen.



Der var der jeg tænkte, at Tioman, det er altså ikke ret langt væk. Derfor blev det lige til en smuttur på to en halv dag til Tioman, hvor der med god mad, lidt øl til at sove på, og ellers bare læsning og afslapning om dagen. Dette kan illustereres ved følgende billede:



Jeg har i dag, efter det nu obligatoriske temperaturcheck, været oppe til min første af to eksamener. Jeg er således klar til min sidste kamp på torsdag, hvor jeg skal op i Comparative Corporate Law. Senere samme dag, vil jeg benytte mig af en flyvemaskine til Australien, nærmere bestemt Melbourne. Det er dermed ved at være slut på mit ophold i Singapore, og inden i ved af det, så er jeg i Danmark nok engang. I den forbindelse vil jeg gerne gøre det HELT klart, at jeg ikke modtager klager over, at jeg ikke bliver væk i længere tid - nu må i tage til takke med, at i har været uden min tilstedeværelse i mange måneder, og så må i døje med mig hjemme i Danmark igen.

Like sand through the hourglass...

1 kommentar:

  1. Godt arbejde!
    Hvor må det være hårdt at gå til eksamener. Men tænk hvis du under dine eksamener havde en sideløbende bacheloropgave og var i Danmark. Jamen så havde du jo været mig!

    Bliver godt at se dig igen, ser frem til en masse historier og "ekstra materiale" til de allerede beskrevne ting du har foretaget dig.

    SvarSlet