lørdag den 18. april 2009

Every home should have a...



Kære læser,

Så fik jeg da afleveret min sidste opgave igår. Det var således afslutningen på en travl skoleuge hvor jeg tirsdag afleverede min første opgave på små 4 sider, denne opgave blev rimelig elendig, men jeg har vidst allerede bestået faget med min mid-term eksamen og min tidligere opgave i faget.

Onsdag skulle der så præsteres en præsentation omkring konkurrencen for at få virksomhederne til at vælge stat i USA. Det gjorde jeg virkelig godt - hvis du spørger mig - så det er jeg ikke så bekymret for. Det tæller alligevel kun 15% af karakteren. De sidste procent skal hives til min sidste eksamen den 7. maj.

Fredag fik jeg så afleveret min sidste opgave, den blev hele 10 sider lang og handlede om, hvordan jeg mente loven i Singapore skulle ændres for bedre at undgå, at der i fremtiden blev afsagt uretfærdige domme på grund af dokumentation der blev gemt eller ødelagt. Den blev ikke så god, som jeg oprindeligt havde skudt efter. Men det er fint nok, den tæller 50% vidst nok af mine karakter, resten har jeg fra min klassedeltagelse og fra min tidligere præsentation. Så det fag er nu overstået.

Klokken var nu blevet 11:10 fredag og jeg valgte at gå ud på løbebanen. Det var en urimelig varm dag, og jeg magtede ikke mere end små 3 km i den bagende sol. Jeg havde samtidigt glemt mit håndklædde, så efter badet måtte jeg lufttørre.

Lufttørre, lad os snakke lidt om det. For da jeg så kom hjem, så valgte jeg, at nu var det på tide at få sat alt mit vasketøj til livs. Vejret var fantastisk, og jeg skulle ikke noget resten af dagen. Når vejret er solrigt om eftermiddagen, så står solen direkte på vores tørretøj. Der var samtidigt en meget let brise, så det var ligesom at stå med en hårtørre på vasketøjet. Det tog således ikke meget over 30 minutter at tørre en skjorte, og t-shirts tager mellem 1-2 timer alt efter deres tykkelse.

Det var ret produktivt at tørre tøjet den eftermiddag. Da jeg samtidigt lavede mig en hjemmelavet kyllingeburger og rengjorde hele køkkenet, havde jeg resten af dagen en rigtig dejlig fornemmelse i kroppen :)

Med fare for at det skal blive en farce, så tillykke med fødselsdagen Dennis.

2 kommentarer:

  1. Hehe, tak tak :D

    Forresten det lyder til at skolen har været lidt hård. Så nyd vejret i dag, det bliver ikke bedre denne måned! I morgen d. 19 forventes der tyfoner og andre naturkatastrofer og vi ved vidst alle hvorfor!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er opmærksom på, at Thomas har fødselsdag i morgen.

    SvarSlet